Articole
12 august 2025
Cum se procedează dacă consumatorul sesizează că grupul de măsurare (contorul) este suspect de înregistrări eronate ? InfoCons protectia consumatorilor te informeaza

Cum se procedează dacă consumatorul sesizează că grupul de măsurare (contorul) este suspect de înregistrări eronate ? InfoCons protectia consumatorilor te informeaza

 

Cum procedez dacă doresc o verificare a contorului?

Dacă ai constatat o defecțiune la contorul de energie electrică (salt index, contor blocat, lipsă afișaj, consum exagerat), te rugăm să semnalezi acest lucru prin intermediul furnizorului de energie electrică.

În situația în care, în ultimele 12 luni, a existat o solicitare nejustificată, la care costurile de verificare au fost suportate de către operatorul de distribuție, la următoarea solicitare de verificare a contorului costul lucrărilor de verificare va fi suportat de către tine.

Nu s-a putut efectua citirea indexului contorului de energie electrică în perioada stabilită, din cauza lipsei accesului la contor, cum procedez?

Dacă în perioada stabilită nu s-a putut efectua citirea indexului contorului din cauza lipsei accesului la acesta, se poate reprograma o nouă deplasare în teren, prin intermediul furnizorului.

Cum se procedează dacă clientul sesizează că grupul de măsurare (contorul) este suspect de înregistrări eronate?

Dacă utilizatorul sesizează operatorului de distribuție (OD), direct sau prin intermediul furnizorului, că grupul de măsurare (contorul) este suspect de înregistrări eronate, OD efectuează o verificare la locul funcționării, cu acceptul și în prezența utilizatorului și a furnizorului, iar constatările se înscriu într-un proces-verbal semnat de părți. Echipamentul de măsurare demontat se verifică în laborator metrologic autorizat, care stabilește eroarea de înregistrare.

 

 

 

Mai multe informatii AICI 

No Comment